جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

لوله بازکنی غرب تهران

تضمینی و فوری

شماره لوله بازکنی غرب تهران

در صورت نیاز به خدمات رفع انسداد لوله فاضلاب در غرب تهران می توانید با شماره 09191404900 تماس بگیرید تا نزدیکترین کارمند سرویس به محل اعزام شود. ارائه خدمات با بهترین کیفیت، تضمین 100% لوله بازکنی، حداقل سطح کثیف کاری و توسط سرویسکار حرفه ای.
لوله بازکنی در غرب تهران به صورت شبانه روزی با بهترین کیفیت و توسط افراد مجرب و بدون کثیف کاری انجام می شود.

مراحل لوله بازکنی در غرب تهران

این سرویس به وسیله تجهیزات پیشرفته، فنر دستی،  یا کمپرسور هوا انجام می شود. ابتدا لوله بازکن مشکل انسداد را بررسی کرده و ابزار مورد نیاز را تهیه می کند. گرفتگی لوله ها هر بار به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که اکثر آنها با فنر و دستگاه لوله بازکنی قابل رفع است.

برای اجرای لوله بازکنی تهران ابتدا فنر دستی را در دستگاه قرار می دهیم سپس نوک فنر را به داخل لوله هدایت کرده و از طریق لوله بازکن می چرخانیم. با چرخش فنر، گرفتگی لوله فاضلاب باز شده و موانع موجود در لوله برطرف می شود.

سرویس دهی لوله بازکن درغرب تهران

این شرکت با فعالیت شبانه روزی یکی از نزدیکترین شعبات به منزل و محل کار شما می باشد. یکی از امتیاز های ما خدمات دهی در اسرع وقت و کم تر از 30 دقیقه به تمام مناطق غرب تهران است.

از دیگر شعبات ما در منطقه لوله بازکنی شرق تهران برای ارائه خدمات هر چه سریع تر.

بعد از تماس با ما، بلا فاصله آدرس دریافتی به سرویسکار فعال در نزدیک ترین محل ارسال می شود. ارائه ی خدمات تمیز و با کیفیت در اولویت کار قرار دارد.

لوله بازکنی غرب تهران

سرویس تمیز توسط افراد مجرب

یکی از اساسی ترین اصولی که سرویس کاران شرکت لوله بازکنی تهران پایپر در سراسر تهران رعایت می کنند رفع گرفتگی در کنار رعایت بهداشت و نظافت می باشد. اگر قسمت لوله فاضلاب شما مسدود شده باشد، مثلا لوله توالت پر از فاضلاب و کثیف باشد، پس از رفع گرفتگی آن را به درستی و بهداشتی تمیز می کنیم.
اولین پایه کار شرکت لوله بازکنی تهران پایپر در زمینه لوله بازکنی ایمنی و خدمات است.

1-استفاده از منابع مجزا و ضدعفونی برای توالت، آشپزخانه و حمام و…


2-استفاده از ماسک، دستکش یکبار مصرف


3-ضدعفونی لوازم و ابزار لوله بازکنی در غرب تهران پس از پایان کار

 

4-ضمانت کار به مدت 1سال با فاکتور معتبر

مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب در غرب تهران

دلایل مختلفی می تواند باعث گرفتگی لوله های فاضلاب خانگی، اداری و صنعتی شود. یکی از اصلی ترین مواردی که باعث گرفتگی لوله ها می شود وجود رسوبات مختلف مانند گریس، ریختن قیر هنگام سمباده زدن محل، ورود سیمان در حین ساخت و یا در مواردی اشیایی است که در لوله فاضلاب می ریزند. 

که این حوادث به دلیل بی احتیاطی افراد ساکن در محل رخ می دهد و این موارد ممکن است شامل گوشی های تلفن همراه یا زیورآلات با ارزش مانند گردنبند، انگشتر و ساعت باشد که در چاله های توالت ایرانی می افتند. یا در مواردی رسوبات صابون یا مو و صابون در سینک حمام گیر می کند که در صورت بروز هر یک از این موارد می توانید با شعبه لوله کشی غرب تهران تماس بگیرید تا با اعزام سریع پرسنل این مشکل را برطرف کنند.

لوله بازکنی غرب تهران

خدمات لوله بازکنی غرب تهران

خدمات ارائه شده توسط کارشناسان گروه فنی لوله بازکنی پایپر به شما عزیزان ساکن در غرب تهران در تمام شبانه روز و در روزهای تعطیل و در کمترین زمان ممکن. که شامل تمامی خدمات مورد نیاز شما در این زمینه می باشد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

1-بوی بد فاضلاب را از بین ببرید.

 

2-رفع گرفتگی و فنر زنی لوله فاضلاب و سینک آشپزخانه در غرب تهران.

 

3-رفع گرفتگی توالت فرنگی ایرانی و خارجی در غرب تهران.

 

4-لوله بازکنی و فنر زنی سرویس بهداشتی، پارکینگ، تراس، حیاط خلوت در غرب تهران.

 

5-رفع گرفتگی دهانه ناودان و کف شور پشت بام و… غرب تهران.

 

6-فنر و لوله بازکنی لوله های سخت وسیمانی در غرب تهران.

 

7-استخراج اجسام از لوله فاضلاب ساختمان در غرب تهران.

 

8-عیب یابی لوله ها و تعمیر انواع ترک لوله در غرب تهران.

 

در صورت بروز هر یک از این موارد می توانید با یک تماس تمامی خدمات فنی ما را در این زمینه دریافت کنید. بعد از اولین تماس شما در کمتر از 30 دقیقه در هر نقطه از تهران در کنار شما خواهیم بود.

لوله بازکنی غرب تهران

قیمت لوله بازکنی در غرب تهران

تعیین قیمت کلیه خدمات لوله بازکنی در غرب تهران به عوامل متعددی بستگی دارد که هزینه نهایی این موارد پس از بررسی دقیق و اطلاعات کامل از مشتری و پس از انجام کار اعلام خواهد شد. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

1-گرفتگی لوله فاضلاب.

 

2-علت گرفتگی لوله های فاضلاب.

 

3-شیب بد لوله ها.

 

4-روشی که در لوله بازکنی استفاده می شود.

 

5-وسیله ای که در لوله بازکنی استفاده می شود.

 

6-متراژ لوله فاضلاب.

 

7-گرفتگی سخت لوله های فاضلاب.

 

این موارد از عوامل موثر در برآورد هزینه لوله بازکنی در غرب تهران و کلیه خدمات لوله فاضلاب می باشد. در صورت بروز هر یک از این مشکلات می توانید با یک تماس از خدمات ما بهره مند شوید.

لوله بازکنی غرب تهران

رفع گرفتگی لوله های سخت در غرب تهران

در برخی موارد، گرفتگی به دلایل خاصی رخ می دهد. و تا حدودی رفع مشکل می شود و نیاز به دستگاه های قدرتمندتر، خدمات ویژه و کار زیاد دارد تا این مشکل به صورت کاملاً ابتدایی برطرف شود. نیروهای ما با مهارت بالا و دانش لازم در این زمینه بدون کوچکترین آسیبی به سیستم لوله کشی شما با ابزار قدرتمند رفع گرفتگی ها می کنند. این گرفتگی های شدید عبارتند از:

1-رفع گرفتگی لوله های چدنی و قدیمی در غرب تهران.

 

2-رفع گرفتگی لوله های سیمانی در غرب تهران.

 

3-رفع گرفتگی لوله های سخت در غرب تهران.

 

4-رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با نخاله ساختمانی در غرب تهران.

 

5-رفع گرفتگی لوله ها با قیر در غرب تهران.

 

6-رفع گرفتگی لوله های پشت بام با شن و ماسه در غرب تهران.

 

7-رفع گرفتگی لوله ها رسوب بسته در غرب تهران.

 

8-بازکردن لوله های فاضلاب در اثر یخ زدگی در غرب تهران.

 

استفاده از به روزترین تجهیزات لوله بازکنی توسط گروه فنی لوله بازکنی پایپر برای ارائه خدمات مربوط به انواع گرفتگی لوله بازکنی غرب تهران به صورت 24 ساعته و در روزهای تعطیل با شماست.

رضایت مشتری لوله بازکنی تهران پایپر.

لوله بازکنی غرب تهران

خارج کردن اشیاء در غرب تهران

یکی از شایع ترین اتفاقاتی که باعث گرفتگی لوله های فاضلاب می شود، افتادن اجسام در لوله های فاضلاب توالت ایرانی و… است. در صورت مواجه شدن با این شرایط و نیاز به خدمات لوله بازکنی می توانید از مراکز معتبر لوله بازکنی تهران پایپردرخواست ارسال نمایید. کارشناسان ما در کمتر از 30 دقیقه شما را برای لوله بازکنی در غرب تهران و برای خروج اجسام از چاه راهنمایی می کنند.

لوله بازکنی غرب تهران

تشخیص ترکیدگی لوله در غرب تهران 

یکی دیگر از مشکلات رایج در منازل و ادارات، ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب است. که وقوع این اتفاق می تواند زندگی روزمره ما را مختل کند. و بدترین چیز این است که ما نمی دانیم کجا این اتفاق افتاده است، بنابراین سعی می کنیم این مشکل را حل کنیم. اگر این اتفاق افتاد، بهترین گزینه تماس با یک مرکز قابل اعتماد تشخیص ترکیدگی لوله و درخواست اعزام پرسنل برای حل این مشکل است.

زیرا این مراکز که دارای دستگاه های مدرن و به روز هستند، محل انفجار را به دقت بررسی و پیدا می کنند و پس از کشف محل و در صورت نیاز به حفاری، اقدام به تعمیر انفجار می کنند. این نکته را به خاطر داشته باشید که عدم توجه به موقع به این مشکل باعث ایجاد رطوبت و ریزش در آن ناحیه می شود. بنابراین به محض اطلاع از این مشکل سعی کنید در کمترین زمان ممکن آن را برطرف کنید تا با مشکلات بعدی و هزینه های گزاف مواجه نشوید. شعبه لوله بازکنی غرب تهران با متخصصین مجرب و تجهیزات لازم برای رفع این مشکل در کمترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان ساکن در این منطقه خواهد بود.

لوله بازکنی غرب تهران

علت زود پر شدن چاه چیست؟

گرفتگی حمام، آشپزخانه، سینک و لوله کشی عمومی ساختمان ها معمولاً به دلیل جمع شدن اشیا به اشکال مختلف در لوله ایجاد می شود و در واقع شما نیاز به خدمات گرفتگی لوله دارید. طراحی نامناسب لوله، از جمله قطر لوله، شیب، انحنا و موارد دیگر از این قبیل می تواند بر گرفتگی زودهنگام سیستم لوله کشی تأثیر بگذارد.

در مورد سپتیک تانک از آنجایی که به صورت جذبی کار می کند اگر زمین ظرفیت جذب مناسبی نداشته باشد مخزن فاضلاب زودتر پر می شود و حجم کم منبع نیز در این مورد بی تاثیر نیست. به طور کلی دلایل اصلی گرفتگی و پر شدن لوله ها و چاه های فاضلاب به شرح زیر است:

1-ماهیت غیر جاذب خاک گودال.

 

2-متراج کم چاه فاضلاب.

 

3-حجم بالای ورودی فاضلاب.

 

4-ورود مواد زائد به چاه.

 

5-اشیاء به لوله فاضلاب یا چاه می افتند.

 

6-سیستم فاضلاب قدیمی است.

 

نشانه های پر شدن چاه چیست؟

دیر یا زود فاضلاب پر می شود. شما شهروندان غرب تهران می توانید با مشاهده و تشخیص هر یک از علائم زیر با کارشناسان تهران پایپر تماس حاصل نمایید تا نیروهای خدماتی ما در کمترین از30دقیقه بررسی گرفتگی و تعمیر به محل اعزام شوند.

1-پخش بوی نامطبوع در توالت، حمام و…

 

2-بالا زدن آب از تمام لوله های فاضلاب.

 

3-موقع فنر زدن به چاه فاضلاب سیاه شدن فنر.

 

4-وجود رطوبت در دیواره های اطراف چاه.

 

5-صدای قلوب قلوب آب.

 

6-فرو رفتن اطراف چاه.

 

7-تجمع حیوانات موذی مانند سوسک.

 

کلیه خدمات لوله بازکنی، چاه بازکنی و تعمیر چاه در غرب تهران با حداقل کثیف کاری و با رعایت اصول بهداشتی انجام می شود و کارکنان سرویس تهران پایپر از اهمیت این موضوع برای شما ساکنین غرب تهران آگاه هستند.

لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

یکی از روش هایی که در هنگام جمع شدن کثیفی و مواد مشابه در لوله و باعث گرفتگی لوله ها می شود، باز کردن لوله به روش فشرده سازی هوا می باشد. مکانیزم دستگاه تراکم هوا به این صورت است که هوا توسط پمپ های موجود در لوله بازکن جمع آوری شده و میزان هوای فشرده دستگاه با یک دست نمایش داده می شود. اگر فشار هوا کافی باشد، فوراً در لوله به دام افتاده رها می شود تا مواد اضافی در مسیر لوله حرکت کنند. در استفاده از این روش باید نهایت دقت را به خرج دهید و آن را به شرکت های لوله بازکنی تهران پایپر بسپارید و مطمئن باشید با انجام دادن این کار لوله شما باز شده وتحویل داده می شود.

 اشتراک گزاری:

تماس شبانه روزی(کلیک کنید)